lördag 6 juni 2009

Precis nu åker jag vidare från Arboga till Eskilstuna, sista stoppet. Guuud så trött jag är! Har sovit ca fyra timmar inatt, lite för lite. Igår natt var jag chaffis åt pappa som hade bjudit hem jobbet, så vid ett åkte jag till Vålberg och Grums för att släppa av två par. Inte tänkte jag på det när jag bokade min biljett till kl. 7.15. Fast å andra sidan ska jag på födelsedagslunch vid halv ett och måste fixa iordning mig innan så det kanske var tur ändå.
Igår så var jag ialla fall hos Josse hela kvällen. Och hon var så snäll och skjutsade mig både igår å idag, TACK snälla söta!
Josse tonade håret på mig igår också så nu är jag en nyans mörkare igen, och jag gillart. :P

Idag ska jag som sagt på födelsedagslunch i eskilstuna och sen på kvällen ska vi och kolla på massa band som spelar i parkerna. Plus att de visar fotboll på storbild utomhus också.

Håller på att planera lite midsommarfirande också...har ju huset för mig själv och tänkte därför bjuda hem lite folk. Hoppas på fint väder så att vi kan ha långbord utomhus och lite lekar, vore väldigt mysigt :)

Annars har det inte hänt så mycket. Skriver mer och berättar om kvällen efter helgen.
Pusspuss

1 kommentar:

  1. wiiie midsommar!! :D kom hem snart så vi kan planera mera :D

    SvaraRadera