måndag 22 juni 2009

SolSkeN

I fredags var det midsommarfirande..vi var tjugo stycken hemma hos mig. Det var en riktigt lyckad kväll! Tack alla som kom :) Sen var Linus hos mig heeela helgen :)
Ska få lite bilder av johanna som jag kan lägga upp här sen.

Idag har det varit alldeles underbart varmt. Satt först på balkongen och gassade (bäst där på förmiddan) och sen efter lunch la jag mig på baksidan. Härligt värre. Sen bar det iväg till jobbet vid fyra och slutade nu vid tio. När jag satt och kodade (knappa in postnummer på datorn) så höll jag ärligt talat på att somna. Hatar den där känslan när man bara vill slå ihop ögonen fast man vet att man inte får. Kände hur jag nickade till med huvudet ett par gånger. Ibland undrar jag om jag har nån sömnsjukdom eller nåt...herregud ingen kontroll alls på kroppen :O
Nästa pass blir på onsdag kväll, det är också sista passet för veckan!

Imorn har jag planerat att åka till älven för att sola med Renee på jobbet och Johanna. Kanske blir hopp i pluret också, tror dock att det är kallt men en kort stund så att det svalkar bara kan ju va skönt...eller!?!
Nu är det verkligen dags att sova...näst sista natten i sköna sängen innan mamma å pappa kommer hem. Sen är det tillbaka till den lilla tältsängen.
Sol i sinne brun inne, Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar