fredag 12 juni 2009

Studentens lyckliga dar

Dagen efter studenten. Igår kunde man tro att det var jag som skulle springa ut men det var ju min lillebror :P Vi stod redo på torget med en massa blommor och flaskor, släkten var samlad och ut kommer dem, dem fina studenterna. Lyckans dag!

Sen bar det av hemmåt för bjudning. Jag fick agera lite lektant med Elin 3år, Oskar 2år och Sunniva 11 månader :) Men det var bara kul. Min kusin, Lene och Sunniva ska vara här i helgen så jag hoppas jag får träffa dem något mer innan dem åker.

Efter balen på lördag åker jag till Eskilstuna igen över helgen...lääängtar.

Förresten så har det skapats en Tång-låt av min kusins kompis, en låt som tydligen ska vara kusinernas nya ringsignal. Om det är någon som vill ha den som ringsignal när jag ringer så är det bara att säga till ;)

Klockan tre ska jag träffa Lisa och Emma på stan för en fika, mysigt idag när det är tråkigt väder. Men igår hade vi tur, inget regn på hela dagen :)

Just nu har jag väldigt tråkigt, vet Inte vad jag ska hitta på för något. Men jag måste lära mig att man inte måste göra något 24timmar om dygnet utan det kanske kan vara skönt att inte göra nåt ibland. Jag blir bara så himal rastlös...känner mig tråkig! Försökte hitta sladden till kameran också, så jag kunde lägga upp bilder på datorn tänkte jag men icke, den hittar jag inte. Hm what to do?? Tips önskas för regniga dagar!!

Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar