tisdag 16 juni 2009

Härlig dag

God kväll.
Börjar med att berätta om min äventyrliga hemfärd igår. Jag skulle köra från eskilstuna och hem och egentligen hade jag GPS:en med mig men jag tänkte att jag skulle hitta utan den. Så jag började köra, körde å körde och plötsligt dyer en skylt med Laxå upp...Hm tänkte jag, den känner jag inte igen, brukar vi verkligen köra här?? Så jag kör in vid en mack (då var det meningen att jag skulle vara hemma om en halvtimme ungefär) satte på GPS:en och den visar att jag har minst en timme kvar att köra...suck, jag hade kört fel. Så vägen hem åkte jag på små skogsvägar utan knapt ett enda möte och halv ett var jag hemma istället för halv tolv. Nästa gång tar jag GPS:en!!

Idag har jag varit på stan med frida. Vi var nog i varenda skoaffär i hela stan...jag behöver ett par högre svarta skor till bröllopet jag ska på i juli och frida skulle ha sandaler och sneakers. Hon var den enda som fick tag på allt hon skulle ha men mitt letande fortsätter! Sen åt vi god sallad på Machè och drack kaffe och is te på Wayens. Härlig dag där man bara gled runt kändes det som.

Just nu känner jag för att kolla på film och längta lite till torsdag och helgen...
Hoppas ni får en fin kväll.
Här är lite bilder som jag hittade på en skiva som jag bränt gamla bilder på...väldigt blandat :P

Här blir jag sminkad av min kusin inför balen.
Alla fina på balenHär sitter vi på sandrundsudden och firar studentenHela tre år sedan var det sen vi tog studenten.Härlig kväll på Arvika festivalen med Håkan Hellström på scenenMysigt matställe på Arvika festivalen
Här snickrar vi ihop möbler hos Emelie :P

Hemma hos Emelie i hennes gamla lya med Jeja och Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar