söndag 31 maj 2009

K-D

Hemma i Karlstad igen! Anlände igår eftermiddag.
I fredags var jag i Strängnäs på förmiddagen, tränade med Sofi och käkade sallad vid hamnen och solade i två timmar, Härligt!

På kvällen var det grillning på Vakteln och sen blev det, utan att jag hade tänkt det, Kåren. Vägen dit var jätte kul, mycket flams å babbel med folk som säkert tyckte jag och Alicia var dumma i huvet...men vad gör väl det när man är GLAD! Sedan slutade ju kvällen en aningens olyckligt och det blev inte så mycket vimmel och raegge musik som jag hade planerat...somnade som en stock hos Alicia när hon äntligen fick mig dit. Tur att hon var med mig!

På grund av denna avslutning så kändes gårdagen ortroligt seg och jag ville bara att det skulle bli natt så jag fick sova.

Idag är det ju morsdag och den firades i forshaga hos mormor och morfar. Sedan skrev jag klart mitt arbete och la mig ute i solen några timmar. Nu väntar jag på att Jeja ska höra av sig så att vi kan gå på kvällspromenad :P

Imorgon ska jag luncha med Johanna på stan och sen börjar Posten jobbet 15.30. Ska bli spännande att se vilka det är som ska jobba och om de har gjort om något. Jobbar hela veckan utom tisdag.

Köss.

1 kommentar:

  1. om inte jag jobbar tisdag så kanske vi kan försöka ses då da? om du har tid :)

    SvaraRadera