torsdag 14 maj 2009

Todelooo

Godmorgon!

Jag tänkte ta och börja berätta om min helg, ja alltså den helgen som var. Emelie och Anna var här och hälsade på mig. Det har varit en helg med många många asgarv och Hiroschima bomber (både stora och små) Haha det där var lite internt men ack så roligt! Dem kom i fredags och då lagade vi mat och gjorde drinkar och gjorde oss iordning för en fest som en i min klass skulle ha. Vi hade planer på att gå ut men då ingen av oss var särskilt sugna sen när det var "dags" så hoppade vi över det. På lördan gick vi och kollade på stan och sen lagade vi mat hemma och kollade på film. En lagomt skön dag :) Vi fick också se en skymt av Magnus Carlsson på torget som uppträdde på SpringPride festivalen. På söndagen hade vi inga planer så jag försökte kolla upp något som vi kunde göra i staden. Jag tänkte att vi kunde ta oss ut till Sundbyholmsslott och gå där lite, kolla på hamnen och så...men när bussarna går så uselt som dem gör (kl. 10 och 17) så blev det inget med det. Det enda som fanns kvar att göra som var relativt billigt (vi hade penga begränsningar också) var att gå ut till Slagsta och käka deras hemmagjorda glass eller spela Äventyrsgolf vid Ekängen. Det slutade med äventyrsgolfen! Det var riktigt kul så dit ska jag försöka ta mig någon mer gång :) Kvällen avslutades med mer hemmalagad mat och spel.
Det var en väldigt lyckad helg tycker jag och jag ser framemot att se dem igen till sommarn!

Idag är det föreläsning som gäller vi 13.15-16.00 och efter det ska jag nog sätta mig i bibblan tills de stänger och försöka skriva lite mer. Det gäller att hänga i nu när det bara är en och en halv vecka kvar :O huahua.

Ne nu får jag nog börja göra mig iordning och sätta igång tvättmaskinen!

2 kommentarer:

  1. skriv skriv ;) jag vill läsa om dej å ditt liv! vad du ha r gjort idag vad du ska laga för mat å dina dagliga funderingar!! :D

    SvaraRadera
  2. hej, är det bara jag eller har du tagit bort de senaste inläggen? :O

    SvaraRadera