fredag 29 maj 2009

Train(ing)

Fullspekad dag som vanligt :P Om en halvtimme tar jag tåget till Strängnäs. Jag ska till Sofi och hälsa på och sen vid tolv ska vi på Spinning/Core. Får se hur det ska gå, var ju ett tag sen jag körde nåt sånt sist. Efteråt tänkte vi nog basta också...härligt!

Började packa igår men är inte riktigt klar, det blir en massa grejer som ska med. Det är ju ändå 3 månader. När jag kommer hem och har varit på systemet så ska jag packa klart det sista. För ikväll ska jag nog med ut på TungGung på Kåren. TungGung=Reagge musik :) kan nog bli kul.

Imorn åker jag hem!!! Wieee, hem till sköna gröna Karlstad :D
Igår såg jag och Alicia en film som heter Twilight, se den om ni har chansen! Det är en fin kärlekshistoria med vampyrer och fina miljöer plus bra soundtrack. Men akta så du inte kärar ner dig i huvudpersonen :P

Ni får ha en fin och solig dag. pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar