tisdag 26 maj 2009

Wihoo!

Åh så skönt att redovisningen är över! I måndags hade vi redovisning i Innovationslednings kursen och jag överlevde, dock vet jag inte om jag är helt nöjd (men det är sällan jag blir).
Idag gjorde andra halvan också sina redovisningar och klockan två satt vi på Bistro Bar för att fira sommarlovet :) Solen stekte på riktigt ordentligt och alla var glada, wieehoo!
Efter att vi suttit där en stund gick jag och Alicia en sväng på stan. Det var hon som provade och jag som hämtade storlekar :P ville inte frästas till att köpa nåt genom att prova en massa (finns inga pengar i överflöd just nu precis).

Imorgon ska jag skjutsa Vanja och hennes syster till Skavsta flygplats på förmiddagen, håll tummarna för att jag hittar hem sen för jag har aldrig åkt dit. Sen efter det ska jag försöka plugga och skriva det sista på uppsatsen som ska vara inne den tredje. Torsdag kväll ska jag och Alicia äta på en grekisk restaurang som en liten hej då cermoni inför sommarlovet. På fredag kväll är det TungGung på kåren som jag kanske ska på och sen på lördag bär det av mot karlstad.
Det är så planeringen för veckan ser ut, plus att alla mina kläder ska packas ner och lägenheten ska städas :P

Igår gjorde jag förresten en sån himla god kycklingsallad...Först marinerade jag strimlad kyckling i soja, honung och ingefära. Sedan blandade jag ihop grönsaker, ruccola mix, getost och kokt potatis i småbitar. Kycklingen grillade jag sedan i ugnen, ca tio minuter på varje sida. Sedan blandade jag den med salladen. Och en klick turkisk yoghurt till. Mmm så gott det blev, speciellt kycklingen som blev alldeles mjuk och smakrik. (Ett starkt tips om du inte vet vad du ska laga någon dag :P)

Sådär då har jag gjort lite uppdateringar (Bra va Josse! ;), den blev ganska kort och konsis men mitt huvud är inte på topp för nåt annat just nu :P
Ni får ha en härlig kväll!
Kyss

1 kommentar:

  1. Det spelar ingen roll vad du skriver det är att du skriver som är kul :) tentapluggar för fullt nu. Vi hörs när du är hemma bejb!

    SvaraRadera