onsdag 11 mars 2009

Nu är vi i mål!!!

Såå skönt att vi blev klara med grupparbetet idag...och jag är nöjd med det :) Vi ahr verkligen suttit med det från 9-15 i säkert tre veckor nu, om inte mer, och jag orkar inte läsa en rad till om Eskilstuna Kuriren och Innovation (det där sista lär jag väl inte komma undan på minst 2 år).
Igår skickade jag in ansökan om ett jobb och idag fick jag mail om att jag ska göra en test observation. Så jag ska ut på test jobb nästa vecka och sen får vi se hur det går. Det är inget jobb man får mycket betalt för men det blir ialla fall lite extra pengar, även det lilla är ju alltid välkommet :)

Nu kurrar magen så jag tänkte bege mig till Hemköp och köpa billiga rotfrukter. Min plan är att göra rotfrukter i ugn med feta ost och quorn eller lax till. Blir ännu hungrigare när jag skriver om mat så är nog bäst jag beger mig nu.

Förresten så har det snöat några dygn här nu, hur ser det ut hemma i karlstad, i göteborg och norge? (försöker locka till att få folk att skriva en rad för att se om nån läser det jag skriver)

Promenad dags! pussar!


Visar lite bilder från härliga minnen :)

2 kommentarer:

  1. god kväll... jo det har snöat i karlstad inte så mycket men tillräckligt för att vårkänslorna som man har ska dö :( Läser alla inlägg du skriver.. tycker det är jättekul :) hade bäst gumman, saknar dig!

    SvaraRadera
  2. glömde säga att det såg skönt ut med lite sommarbilder får ta och göra nått kul i sommar med :)

    SvaraRadera