måndag 9 mars 2009

Härlig kväll*


Här sitter jag med ljusen tända, ätit efter joggingturen, i bakgrunden spelas Ane Brun med True Colours (åå vad jag gillar den) på P3 Planet. Jag blir så lugn i just dem här stunderna, det är vardagslyx!!

Till mat gjorde jag en väldigt god wook. Blandade vitkål, grön paprika, morot, squash och champinjoner tillsammans med ljus soja, honung och sweet chili. Hade också i räkor och crab fish. Till detta hade jag tortellini. Mmm smaskens va gott det var :) blev matlåda till imorn också.

Fredagen spenderade jag hemma i soffan och kollade på tv. Bland annat såg jag Singing Bee där det var med en kvinna som sjöng sååå falskt. ojoj, jag och josse höll på att skratta ihjäl oss :) (över msn då). Sen ringde Josse och vi pratade en stund, det var mysigt :)

I lördags var jag och hälsade på i Alicias nbya lägenhet på förmiddagen. Den var väldigt fin, det var riktigt fräscha studentlägenheter där faktiskt. Blev lite avundsjuk på hur bra hon hade fått till allt. Se gick vi ner på stan. Jag var ju tvungen att köpa en present till Alexandra. Gillar inte det där när man ska köpa presenter i sista sekunden, sällan jag blir nöjd då. Men det slutade ialla fall med ett "Spa kitt" med hårinpackning, fotmask, ansiktsmask och en skrubb boll :P Sen åkte jag hem ich gjorde iordning mig på endast en timme plus slog in presenten och packade ihopp allt jag skulle ha med mig, riktigt stolt över hur snabb jag var :) Sen åkte jag på middag hos Alexandra. Det blev en riktigt lyckad kväll! Först åt vi en asiatisk gryta med olika fisksorter, väldigt gott! Sen spelade vi spel och drack vin hela kvällen. Med andra ord, Brainstorm och Alfapet blev det. En kväll med många härliga skratt!!

I veckan är det projekt- "göra grupparbetet färdigt" som gäller. På torsdag ska den vara inne. Sen på torsdag och fredag blir det Affärsspelet, vilket ska bli kul. Berättar mer om det i slutet av veckan. Kan kort säga att det är ett spel där man lossas äga företag åså ska man se till att inte gå i konkurrs :P tror det kan bli kul.

Nu slänger jag mig i soffan! Over and out*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar