torsdag 5 mars 2009

Höga höjder

ända dit upp kom jag :P
här provar jag på den väggen som lutade utåt, det var lite klurigare, jag föll nog ner strax efter kortet togs

Igår var jag iväg på klättring med Alexandra och Rickard. Det var faktiskt inte så läskigt som jag trodde att det skulle vara. Visst jag ökade på handsvetten en aning (tillochmed så mycket att kalken inte hjälpte mot slutet) men ändå så klarade jag av att klättra ända upp en gång. Det var mer läskigt när man halades ner, då mätrkte man hur högt jag faktiskt var då det kändes som jag aldrig nådde marken. Men det rekomenderar jag verkligen fler att pröva på. Hela kroppen tränas också, känner ju idag att nya, små muskler har fått tränas, tex. underarmar och framsida vad :P


Nu när jag kom hem kollade jag på en av mina favorit serier, The City. Den visas inte på Svenska MTV än så jag får gå in på mtv.com och kolla från deras hemsida. För den som har sett The Hills så är detta en uppföljare fast nu är huvudpersonen Whitney, ni vet hon som jobbade tillsammans med Lauren (huvudpersonen i The Hill). Så nu får man följa Whitney efter det att hon flyttade till New York för att jobba på ett modekontor. Ska jag vara riktigt ärlig så vet jag inte exakt vad de gör men jag tror att de hjälper till med omslag och modevisningar, hehe nåt sånt. Ååå det verkar så häftigt att bo i New York. Det skulle jag vilja pröva på någon gång!! Har ni inte sett serien gå då in här http://www.mtv.com/ontv/dyn/the-city/series.jhtml och provkolla , nya avsnitt varje måndag fast man kan först se dem på tisdagar efter 23.00. Tar tydligen ett tag för dem att lägga upp dem, kan ju ha nåt med tidsskillnad att göra också ioförsig :P


Ibland känns det så himla tråkigt här borta...eller jag känner mig rättaresagt tråkig. Känns som jag bara gör samma saker varje dag och att det inte händer så mycket spännande. Ofta när jag föreslår saker för folk så är dem upptagna med annat. Jag tror jag har svårt att se och uppskatta vissa saker som jag gör, egentligen kanske det faktiskt händer saker? jag kanske inte vill göra saker hela tiden, jag kanske gillar att ligga i soffan? eller ja jag vet inte, hatar att ha för mycket sånt här som cirkulerar i hjärnan.


Ne nu funderar jag att baka en chokladkaka som jag kan ta med till gruppen imorn, plus att jag är sugen på choklad NU!! :P



1 kommentar:

  1. hej är det du som ligger och sprattlar med benen i vädret? :D hehhe skön bild!

    SvaraRadera