lördag 21 mars 2009

Dagen efter

Detta är en sån där dag då jag känner mig så himla seg. Jag har bara legat i soffan hela dagen och känner mig lagomt lat.

Igår var vi några stycken som först var och bowlade och sen gick hem till mig och spelade lite spel och drack vin. Bowlingen gick överraskande bra på slutet. Slog hela sex strikear :P varav fyra på rad...så jag var nöjd hehe. Vi spelade Med andra ord sen efteråt, det är nog mitt favorit spel. Man tröttnar aldrig på det. Det var lite roligt när en kille skulle förklara ett ord och började förklara gravitation...tiden gick ut och så sa han, -jag har ingen aning om vad gravitationstest är. Å då sa vi graviditetstest menar du kanske :D Åå va vi skrattade och speciellt när samma kille hade svårt att förklara u-ringning förra gången vi spelade eftersom han inte visste vad det var :) Haha.
Blev lite mycket vin dock och innan folket skulle gå kände jag att det enda jag ville var att bara slänga mig på sängen och få sova ut. Man ska alltid sluta dricka när man är där på toppen. Det är verkligen hårfint när det börjar vända och gå mot en dålig känsla. Har gjort det förut men lär mig aldrig. Så det är anledningen till att jag har intagit soffan idag. Fast jag har en känsla av att en promenad skulle sitta fint faktiskt...får nog bli en sådan snart.

1 kommentar:

  1. hehe tror nån är lite bakis :P
    Vi kom hem från Malmö i eftermiddags. Har en liten hektor som ligger brevid mig här vid skrivbordet :) har gått hur bra som helst.
    hoppas du får se ponken snart. Ska blogga lite jag med nu. puss o kram

    SvaraRadera