måndag 2 november 2009

Helgen i karlstad

Tillbaka i Eskilstuna igen efter en fin helg i karlstad. Det har hänt mycket!
I fredags mötte jag och Linus upp Josefine och hennes sambo på Score. Där spelade vi biljard, något som ingen av oss var särskilt bra på (den svarta bollen slogs inte ner sist en enda gång tror jag). För att få oss själva att känna oss lite duktigare så gick vi också till Nöjes och spelade lite bowling, något som vi kände oss lite bättre på. Josse hade flyt och slog ett flertal strikar vilket gjorde att vi andra tre fick känna oss besegrade ganska tidigt (tyvärr :P).

I lördags var vi på 20-tals fest. Tyvärr tog jag inga bilder som jag kan visa...mycket dumt! Men det var en riktigt trevlgig fest där stämningen verkligen kändes 20-tal med alla fina kläder som folk hade på sig. Lite senare gick vi ut på Bluemoon och där var det jätte kul. Dock fastnade jag med min klänning i ett flertal människor och fick med mig en pärla hem som hade hackats fast i klänningen :) Vi dansade ändå tills de stängde!
Innan festen var vi på Färjestad-Linköping. Matchen var halv rolig eftersom det inte blev så många mål.

Vi kom hem igår kväll runt halv tio och somnade väl inte förrens halv tolv kanske och imorse skulle jag iväg och lämna in bilen så då fick jag gå upp tidigt. Så jag känner mig lite halvseg just nu. Vi kom hem med en massa nyinköpta IKEA grejer. Idag har jag sett lite möbler i jysk katalogen som vi har väntat med att köpa för att de ska bli nedsatta så förhoppningsvis ska vi köpa det idag också. Har en känsla av att det inte blir mycket pengar kvar den här månaden.

Oh nu höll jag på att glömma det viktigaste. Jag ska ju flytta och nu är det bestämt att jag ska flytta ut till den 1 december vilket var det vi hade hoppats på :) Så just nu leker livet fast det är ett liv som kommer bestå av en massa flytt, skolarbete och virkning av mormorsrutor den kommande månaden. Men jag gillar att ha mycket att göra...bara det inte blir super stressigt!

Nu ska jag fixa lite praktiska saker för flytten!
Hörs snart igen.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar