torsdag 5 november 2009

Tankspridhet

God eftermiddag/kväll!

Just nu snurrar det en massa i mitt huvud. Såhär går det runt ungefär:
Vad ska jag göra nu? Jag orkar egentligen inte göra nåt! Jo du kan inte bara sitta och lata dig du har en massa att göra. Vad ska jag börja med. Skriva lite på arbetet? Skissa lite? Ne det kan jag inte börja med än. Ska jag hämta boken på bibblan? Usch vad det regnar. Tjock i halsen. Packa lite grejer kanske? Skulle helst vilja virka. När ska jag flytta över allt? Vad ska jag ta först? Kommer jag inte sova i min lägenhet nåt mer nu. Men om jag flyttar det där först så kan jag ju inte laga mat. Kanske bäst att flytta över allt viktigt. Men jag måste ändå vänt till helgen. Ne nu måste du göra nåt. Jag packar lite! Men oj vad sakta klockan går, bara fem.

Herre min gud vad tankspridd och inte konstigt att jag stressar upp mig själv när jag tänker så här. Men det är ju så typiskt mig!

Ikväll kommer det en som förhoppningsvis ska köpa min tv. Han skulle kommit igår egentligen men fick förhinder. Så efter att den är borta håller jag tummarna för att någon vill köpa min tv-bänk. Då ska jag bara kasta köksbordet och stolarna. Resten ska över till Linus. Till helgen ska vi fixa iordning i vårat kök och försöka få så mycket plats som möjligt så att allting får plats.

Det var lite om flytten och min förnuvarande tankspriddhet. Kommer nog skriva några inlägg till nu när jag ändå är igång :P

1 kommentar:

  1. Herregud så känns alla mina dagar :P hehe
    vet hur det känns :) Hoppas flytten går bra!
    puss

    SvaraRadera