lördag 21 november 2009

Oh yes!

Dagens musiktips är
Fibes!, Oh Fibes!
Igår spelade dem på Raw här i eskilstunastad. Musik man inte kunde stå still till. Sök på spootify vettja och lyssna!
Eftersom det blev en utekväll igår och det ändå är helg så har jag tagit mig en låång frukost i soffan denna morgon. Jag ser, med glädje, att solen skiner ute. Så nu blir mitt uppdrag att få Linus ut sängen och tvinga han att följa med på en promenad. Jag vill både ha en promenad men jag vill också ha Wasa knäckebröd Kanel. Oh myy vad goda dem är. Ett sånt knäckebröd med ost på förgyller dagen (och om dagen kan förgyllas så lätt, varför inte ta chansen).
Ska försöka ta mig en titt på skoluppgifter idag också. Och i eftermiddag ska vi iväg och kolla på ett hus till några av Linus kompisar. De har nämligen renoverat ett helt hus och det ska bli spännande att se hur det ser ut. Tänk när det är ens egen tur att renovera och skaffa en liten gräsplätt runt huset där man kan odla (mina grönafingrar kanske passar bättre för utomhusodling, det är mitt hopp ialla fall).
Ha en fin dag allesammans.
KrAm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar