söndag 29 november 2009

Mitt pyssel på senaste

Om ni vill se bilderna större är det bara att trycka på dem :)
Mitt stora projekt just nu är en filt med mormorsrutor. Hittills har jag gjort 40 stycken rutor som jag håller på att fästa alla trådarna på. Vilket är rätt drygt. Men när det är klart ska jag göra ytterligare 40 rutor fast med ett annat mönster. Jag trodde att jag skulle hinna till jul men vet i katten om det kommer bli så. Jag har nått att pyssla med ett tag ialla fall :)


Här är de kläder som jag bytte till mig igår på klädbytardagen. Kjolen kommer från MQ och jag tror att jag har tittat på den något gång faktiskt, det var tur att någon hade lämnat in den i min storlek :) Bollerokoftan tyckte jag var väldigt gullig. Kavajen, som kanske syns lite dåligt, var väldigt skön. Det är puffärmar på den och jag tänker att jag ska rulla upp ärmarna, ha den uppknäppt och ha typ ett enkelt linne under till ett par halvslitna jeans och boots till. Helt klart nöjd med mina fynd :)

Det här bokomslaget har jag gjort till en skoluppgift i skolan. Vi hade i uppgift att göra om en litteraturbok som vi hade i kursen. Jag är rätt nöjd men som alltid finns det alltid saker man kan ändra på, i all oöndlighet typ. Men som sagt jag är nöjd med mitt resultat. Nu väntar jag bara på betyget :O

1 kommentar:

  1. Av mig får du helt klart ett VG!
    Pepparkakshuset var jättesött.
    Puss

    SvaraRadera