torsdag 29 oktober 2009

Badanka

Godmorgon!

Sitter just nu i min morgonrock och har precis ätit frukost. Lyssnar också på Morgonpasset i P3, väldigt roliga att lyssna på, på morgon.
Idag är det dags för sista redovisningen för den här delterminen. Jag ska visa upp min badanka :)
Känns skönt att bli färdig och få en hel ledig helg. Jag ska vara i skolan 13.15 så nu har jag hela förmiddagen fri. Jag tror jag ska börja packa inför helgen och kolla på mina 20-tals kläder, hur de matchar varandra. Har gått på san några gånger nu för att få ihop allt och det fattas förtfarande skor. Måste träna på att göra fingerwaves i håret också. Det är ju tur att det är lite 20-tals tema på smycken och kläder ute i affären just nu (ialla fall på Kappahl).
Gick och hyrde en bil igår som vi ska åka hem i i helgen. Vi åker imorgon på eftermiddagen och kommer tillbaka på söndag kväll. Schemat är ganska fullspäckat minst sagt!
Fredag: Bowla på score med Josse och sambo
Lördag: IKEA, hockey 16.00, Halloweenfest med utgång 18.00 (vilket vi kommer komma till senare)
Söndag: Henkans hockeymatch kl.16.00
Japp så så ser det ut. Men jag tror det kommer bli kul trots lite stress på lördagen.

Efter den här helgen så är det dags att börja flytta på riktigt. Hon som var här och kollade på lägenheten i måndags känndes intresserad men jag har inte hört något mer än tyvärr. Jag hoppas fortfarande på att hon kommer höra av sig men gör hon inte det får jag gå till fastighetsbolaget och höra vad hon har sagt. Skulle vara skönt att veta även om hon valde att inte flytta in. Till helgen ska vi köra hem min byrå också, så nu kommer väl kläderna få ligga i flyttlådor ett tag...eller nåt.

Nu ska jag börja min packning. Hoppas ni får en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar