onsdag 14 oktober 2009

trubbel

Sitter just nu på bibblan. Gick upp samtidigt som Linus idag, kl 7.00. Vilket jag kommer behöver göra några dagar nu så att jag hinner skriva och rita klart alla inlämningar som ska göras.

Igår var det en dag full med hividvärk. Var hos syon för att prata lite kurser. Och då hade jag inte anmält mig till två kurser nu innan jul. Kruxet var det att i den ena kursen, som krävs att man har läst för att få läsa en fortsättning till våren, var det visst 40 pers i reserv på redan...shitshit! Men syon pratade med sin chef och fixade det hela, pju! Men grejen var den att jag hade pratat med en vikarierande syo innan jag anmälde mig till HT och som sa vilka jkurser jag behövde anmäla mig till. Så med den vetskapen kändes det ännu mer störande. Men hade dem sagt att det inte hade gått hade jag skrivit ut dem där mailen så att de skulle få fixa det ändå!! så det så...

Till helgen åker jag hem till karlstad. Det är 30 års kalas för min kusin Johan. Ska bli sköj! Ska också kolla när Henkan spelar hockey, det var ett tag sen jag såg en match så även det ska bli sköj!

Nu ska jag börja plugga...så att jag får något gjort idag. Runt halv fem plockar jag väl ihop mina saker och åker hemmåt, vilket betyder nio timmars plugg. Hejaheja!

1 kommentar:

  1. hu vad duktig du är gumman :) ska börja tentaplugga jag med till veckan så har väl nått liknande och se fram emot. Jag ju fått lite välbehövlig skogsluft så det ska nog gå bra. Kanske hörs nått till helgen,men kan tänka mig att du har fullt upp :) KramKram

    SvaraRadera