onsdag 21 oktober 2009

God kväll.
Har precis suttit och försökt börjat virka på mina mormorsrutor som ska bli en filt tillslut...Dock gick det inte så bra. ÅÅÅh vad jag stör mig när jag inte förstår saker, just nu är det virkmönstret som jag inte förstår :( Men det ska jag ändra på! Ska köpa rätt garn och rätt virknål för att sedan hålla tummarna för att resten löser sig automatiskt :P

Igår såg jag en väldigt fin dataväska. Det var en tjej i min grupp som hade den. Den finns i gräddvit, svart och rosa. Kostar dock mellan 399 och 499. Vet inte om det är värt det men jag skulle vilja ha en nättare och finare väska faktiskt plus en bättre skolväska. Hm får ge mig ut på väskjakt...men vad tycks om denna?

Idag har jag gjort en ganska stor sak. Jag har sagt upp min lägenhet. Jag och Linus har nämligen bestämt oss för att flytta ihop. Det har redan ringt en tjej som ska komma och kolla på lägenheten på måndag, snabba puckar. Det pirrar i magen en massa och jag längtar till att få packa ihop allting och få flytta över och packa upp. Det kändes också lite sorgligt efter att jag hade sagt upp den, är det verkligen rätt och allt det där. Men det kan jag faktiskt inte veta förrens vi har bott ihop...jag känner att jag inte vill vänta och det måste ju vara ett gott tecken ialla fall. Så ni som vill komma och besöka mig och min nuvarande lägenhet måste komma innan årsskiftet (eller kanske tillochmed innan december beroende på vad tjejen säger på måndag).


Wiee vad jag är glad just nu :)


3 kommentarer:

  1. Ååh, vad kul! Det kommer säkert funka jättebra! Hoppas tjejen som kommer och kollar tackar ja. För då får du väl flytta därifrån tidigare?
    Hoppas allt är bra annars!!
    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Nämen här händer det grejer. Vad härligt :D Ja man kanske får ta tillfället i akt och boka en biljett och hälsa på innan du flyttar, det är ju så kul och hälsa på. Får hålla ögonen öppna efter billiga biljetter. Puss och hoppas allt är bra!

    SvaraRadera
  3. Jag är på! :D hälsa på alltså...

    SvaraRadera