måndag 10 januari 2011

På G

Idag gjorde jag mitt andra pass på löpbandet och idag försökte jag öka tempot något, ett tag i alla fall. Sist tog fem kilometer lite för lång tid för att det ska vara en okej form. Mitt mål är att i början av juni vara med och springa en kvarts maraton, Å-varvet även kallat här i Eskilstuna. Just nu känner jag mig peppad till att träna och vara med i loppet fast jag vet hur jag fungerar och det där peppet har en tendens att dala av sakta men säkert. Men jag ska göra mitt bästa för att hålla ångan uppe. Det skulle kännas väldigt bra att klara av den där milen och lite till, oj vad nöjd jag skulle känna mig då!

Men det är ju ett tag kvar tills dess så det är bara att bita i.
Nu ska jag hoppa in i duschen och slänga mig i säng och kolla på något roligt program på datorn.
Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar