fredag 7 januari 2011

Att pinna något



Nu har jag gått med i någonting nytt (det är i alla fall nytt för mig).
Sidan heter www.pinterest.com/ och går ut på att man pinnar sånt som man gillar.
Sedan läggs det man "pinnat" i en mapp som man själv väljer namnet på. Mapparna kan man sedan använda som inspiration när man ska göra ett arbete, måla, baka, sy, köpa nya kläder eller när man bara vill kolla på fina bilder eller hemsidor.

Det blir som ditt eget bibliotek av fina saker som du hittat på nätet. Bland annat hittade jag den här coola tårtan som jag blir jätte sugen på att göra:

Regnbågstårta


Säg till om du vill ha en inbjudan och vill gå med på sidan för då kan jag skicka en inbjudan, det enda jag behöver är din mailadress.
Då kan vi hålla koll på varandras pins och inspirera varandra.
Vore inte det kul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar