torsdag 27 januari 2011

Glad

Blir så glad när människor ställer upp och hjälper en. Idag har jag till exempel pratat med en tjej som jobbar som grafisk formgivare och som var villig att per telefon ge en halvtimme av sin värdefulla arbetstid till att svara på mina frågor och ge tips. Har även pratat med ICAs bokförlag där jag fick prata med en trevlig kvinna som gärna tog emot mig för en pratstund kring hur dem jobbar mot bokformgivarna av deras böcker. Har även fått två svar från två andra grafiska formgivare som gav mig massa bra svar och tips, sida upp och sida ner.

Idag avslutar jag mina studier med en mycket bättre känsla i magen än vad jag har haft de senaste dagarna. Dock otroligt varm om kinderna och allmänt svettig efter att ha varit i kontakt med dessa personer idag. Men det är smällar man får ta!


tulpaner som jag köpte igår efter att jag fått pengar av mormor till det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar