torsdag 20 januari 2011

Några varv på skridskobanan

Har precis kommit hem från en tur på skridskor. Det är allmänhetensåkning på tisdags- och torsdagskvällar vid Sméhallen så jag och Linus var där förra veckan och nu denna. I tisdags åkte jag ett flertal varv runt banan och då var det så skönt för det var bara vi två och tre till typ. Idag var det dock lite fler människor men det lyckades ändå bli några varv. Det är skönt att få susa fram på isen och känna benen jobba.

Imorgon är det fredag och sen är det helg :) På lördag ska vi på inflyttning-/födelsedagsfest vilket ska bli roligt. Och på söndag funderar vi på att åka och kolla på soffa. Våran är inte så skön längre så känns som det är dags för en ny. Men är osäker på om det kommer bli ett köp på söndag då både jag och Linus båda har ovanan (eller ibland kan det vara bra också) att vilja tänka och fundera på köp så det hela drar ut på tiden. Så vi får se på söndag helt enkelt om köpsuget sätter in eller om det är funderar generna som sätter in.

Funderar på att hoppa i min pyjamas nu och koka lite te. Var inte så mycket på tv:n idag så får se vad jag ska sysselsätta mig med.
Hoppas ni får en bra helg.
Kram

1 kommentar: