söndag 1 augusti 2010


Då var det söndag igen då och konstaterade nyss att vi gått in i ytterligare en ny månad. Hold your horses!! Snart är det skola igen och det känns för snart, alldeles för snart.

Idag tänkte jag försöka göra klart labb 6 så att jag kan börja med min sista labb sen och efter den här veckan är jag förhoppningsvis klar med alltihop. Tror dock att jag kommer få tillbaka lite men det gör inte så mycket.


Nu har Linus bara en vecka kvar till semestern och då ska vi hitta på en masse skôj :)

Hoppas ni har en bra söndag.
Kommentera gärna hur ni har det ;)
Kramar

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Hallå, det är ju en hel månad kvar tills skolan börjar. Jag tycker det känns långt.
    Hoppas ni får kul och bra väder på semestern! Om ni behöver andas fjälluft är ni välkomna hit! =)
    Här ska Status Quo spela ikväll så för min del bär det snart av till jobbet där jag säkert blir kvar en bra bit in i natten. Men blir kul att höra dem i alla fall.
    KRAM

    SvaraRadera