torsdag 19 augusti 2010

För mycket i garderoben

Herregud vad kläder jag har i min garderob. Jag rensade ur min garderob idag och det gjorde jag även innan sommaren. Trots att jag gjorde det då så lyckades jag slänga en hel del. Jag märkte ju vad jag inte hade använt under sommaren av det som jag sparade innan så det fick åka. Känns riktigt bra att kunna tömma garderoben på lite kläder. Tror säkert att det är mer som jag knappt använder men det får jag ta vid nästa rensning. Linus rensade också sin garderob så tillsammans blev det två stora IKEA papperskassar plus två plast-matkassar. Det kommer vara en loppmarknad i Gamla Stan här om ett par helger som jag funderar på att ha ett bord där och sälja lite kläder. De som jag inte får sålt kommer gå till Röda korset tänkte jag. Sen är det ju ett flertal kläder som åker i soptunnan.

Jag tänkte lägga upp lite bilder från från tripp till Oslo. Först hade jag tänkt kolla på Himmelblå på ettan nu vid nio men det var inställt eftersom det är friidrott. Buu åt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar