lördag 7 augusti 2010

shopping och bio

Ligger nu i soffan en aningens trött i benen efter en dag i Västerås stad. Vi har springit ut och in i affärer. Jag fick med mig en super skön tröja från New Yorker, ett sånt där armband som man kan ha mp3:n i när man är ute och springer som man sätter på överarmen, en ny kalender (dags att börja planera sina dagar igen) och en jeans kjol på Åhlens rea för endast 79kr.

Nu vilar jag mig som sagt lite och om någon timme ska vi gå på bio. Inception ska vi se. Har inte så stor koll på vad det är för någon sorts film men Linus sa att han hade hört att den skulle vara bra.

Vi hade annars planer på att gå på Gröna Lund idag men då vädret såg ut att vara en anings ostadigt så sköt vi upp det till en annan dag.

På onsdag beger vi oss mot Karlstad för att på fredag åka vidare till Oslo. Sa jag förresten att jag nu är klar med sista uppgiften i kursen...blev klar igår :) jippijo!

Kanske så ses vi då ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar