onsdag 4 augusti 2010

Baka baka liten kaka

Nu känner jag att jag inte har mycket kvar på den sista uppgiften (peppar peppar ta i trå *knacka i eget huvud*). Hoppas att det räcker med förmiddagen imorgon och sedan en stund på fredag. Känns som det dyker upp lite fel hela tiden men det är så det är med kodning har jag hört.

Nu när det är så dåligt väder så blir jag väldigt sugen på att baka. Förra veckan när jag fick besök hemifrån så skrev jag att jag bakade en moussetårta och även bullar. Imorgon kommer mamma och pappa hit så därför bakade jag muffins idag. Jag hade tänkt att de skulle få fint spritsad glasyr på också med tyvärr blev glasyren väldans rinnig. Någon som har något tips på hur man får den sådär fluffig så att man kan spritsa ut den?

I alla fall så tänkte jag ta å avnjuta en muffin nu och en kopp te(måste ju försäkra mig om att dem är goda, och då räcker inte det jag åt i morse :P ).

Har ni något tips på ett gott recept att baka?

Kram

Såhär ser tårtan ut som jag gjorde förra veckan och dagens muffinsar.


1 kommentar:

  1. oj vad smaskigt det såg ut! Glömde säga att jag tänkte hälsa på dig nästa helg ;) hehe skämt åsido. Såg att det var planer den 26 aug :) Kram

    SvaraRadera