måndag 26 juli 2010

Karlstads tripp över; åter i Eskilstuna

Då var vi återigen tillbaka i Eskilstuna efter en tripp till Karlstad. Denna gång var vi tio stycken som åkte :) Det blev en riktigt lyckad helg trots att jag inte var helt säker på vad vi skulle göra å sådär. Men en rundvandring på stan blev det i alla fall, ett restaurang besök på Tempel, grillfest och frukost ute. Jag ska byta till mig lite bilder från en annan som också tog kort under helgen så sen ska jag lägga upp lite kort tänkte jag. Fick även träffa flera av mina karlstadskompisar då många kom på grillfesten. Emelie var med och åt på Tempel och Anna träffade jag en snabbis innan vi åkte hem. :)


Idag är det städning å en massa pluggande som står på schemat. Plugga kommer jag behöva göra hela veckan men på onsdag så kommer min mormor, morfar och moster plus kanske mamma eller bengt hit. Det ska bli skojsigt!!


Annars så är det just nu nedräkning till Linus semester...två veckor kvar bara :) Hoppas att vädret hinner bli bättre fram tills dess också men vi kan säkert hitta på något ändå.


God dag allesammans så får ni hålla utkik efter bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar