torsdag 4 mars 2010

Today

Haloj!

Känns inte som att jag har gjort så mycket vettigt idag. Eller jag har ialla fall varit på anställningsintervju för parken zoo. Det var första gången jag var på en gruppintervju och det var lite klurigare än vad det är när man går själv. Man måste ju se till att synas och märkas bland alla andra vilket jag inte vet om jag lyckades så bra med. Men jag tror inte att det är helt kört med tanke på vad jag har jobbat med tidigare. Innan v.14 ska man få ha fått reda på hur det har gått så håll tummarna.

Annars så tog jag mig en tur till Tuna Park efter intervjun. Köpte en vit tunika på cubus och en t-shirt med paljetter på gina tricot. Jag kollade nämligen i min garderob igår inför intervjun och kom fram till att mina kläder har ett par år på nacken och att det mesta var svart å grått. Jag ska försöka ta mig en rensning i garderoben snart så att man vill fylla upp den med nya fräscha grejer :) Vill verkligen ha ett par jeans tights i typ stentvättad färg.

Nu kör jag på med min genomgång av min dag...Gick på promenad och fikade på Sylvia efter att vi hade ätit tonfisksallad när jag kom hem.

Och nu sitter vi här i soffan som har varit utdragen till en säng hela veckan :P Vet inte riktigt vad vi ska göra men nåt kommer vi nog på.
Har förresten någon nåt bra biotips?
Skulle också vara roligt att få någon liten kommentar, var ett tag sen nu tycker jag för jag tycker att jag har varit duktig på att lägga upp en massa på senaste.

Puss och kram

2 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja se filmen "snabba cash". Den går ju på bio nu. Har du läst boken?
    Du har varit duktig med uppdateringar och vi dåliga med kommentarer.
    Hoppas det går bra med jobbet på parken zoo! Håller tummen för att du får det :)
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas intervjun gick bra, känner igen det där och så tänker man att alla andra är så bra oftast. vi får hålla tummarna för varandra :)Alltid roligt och läsa nya inlägg...
    kram vännen!

    SvaraRadera