lördag 13 mars 2010

Restaurang

Nu sitter jag färdigklädd för att gå på restaurang. Om cirkus en halvtimme kommer Eric och Fran hit och sen ska vi gå ut och äta. Jag tror att vi ska äta på Håpe`s. Det är en ny restaurang här i stan som vi inte har varit på än. Men vi kollade på deras meny och det såg riktigt gott ut. Efter maten ska vi gå hem till oss och kolla på Melodifestivalfinalen och jag tänkte blanda drinkar sen kan det nog bli några spel också. Tror det kan bli riktigt roligt!

Annars så har vi varit ute i det fina vårvädret (hehe jag skrev vårväder men jo det kan man väl kalla det? Soligt och varmt var det i alla fall) på en promenad idag. Jag tog lite kort som jag tänkte lägga upp.

Hoppas ni har en fin helg!
Pusspuss
















2 kommentarer:

  1. Hoppas att maten smakade bra!
    Ja, det är riktigt härligt väder nu och jag tycker det är helt okej att kalla det vår, för en bättre vår kan man knappast få =)
    Vad tycker du om vinnaren av Melodifestivalen? Jag hade hellre sett Eric Saade i finalen =)
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Maten smakade riktigt bra. Jag åt getost pizza, minf avorit på Grappa :)

    Jag tyckte nog ändå att hon Anna var bra. Saade hade en liten för enformig låt tyckte jag, man kunde ju inte direkt missa att lten hette Man Boy ;)

    Jag spelade bandy igår, det var faktiskt rätt kul :) tror jag ska börja på det på måndagar.
    Kram!

    SvaraRadera