onsdag 24 mars 2010

ELSA, Skatt, Confused

Godmorgon!

Jag har börjat träna på ELSA, Eskilstuna Lagom Sportiga Akademi. Hittills har jag testat på innebandy och baskett. Mitt nästa steg är att gå på fotbollen för jag tror att jag kan ha fått med mig en kompis nu...är inte så kul att gå själv första gången tycker jag. I måndags spelade jag innebandy och shit vad man springer och vad svettig man blir. Jag tog ut mig så mycket att jag fick huvudvärk och mådde illa efteråt. Tror jag kan ha druckit för lite vatten innan också så nu försöker jag komma ikapp med vätskan och sitter och halsar vatten hela dagarna :)
Men det här med lagsprot är verkligen något som jag har längtat efter märker jag när jag nu har börjat igen. Och att få hålla på med en boll, det är ju så roligt :)

Kan också tipsa om att beskedet om hur mycket skatt man får tillbaka eller ska betala nu ligger ut. Jag har tur och får pengar :) Som jag tror jag ska spara till en thailandsresa eller så kommer de behövas i sommar.

Idag är det uppsatsskrivande om Omvärldsanalys som gäller. Känns som jag aldrig blir färdig. Sitter också och funderar en hel del på min framtid. Vad händer i sommar?? Hur ska jag göra när jag har slutat här i eskilstuna??? Flytta till en annan stad och plugga ytterligare några år?? Försöka få jobb även om skolan säger att chansen inte är så stor som grafisk designer då vi endast har nuddat på ämnena?? Har jag valt fel?? Blablabla




Bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar