söndag 4 september 2011

Kakelsättning

I början av sommaren började jag på ett projekt eller jag fick idén till ett projekt. Det har sen tagit mig hela sommaren att bli färdig och nu är det bara lite polering kvar. Det är bordet på bilderna nedanför som jag har gjort. Jag har tagit kakelplattor och en tallrik köpt på loppis och slagit sönder dem till mindre bitar. Sen har jag limmat dem på vårt balkongbord och sen fogat alltihop. Ska jag vara ärlig så var det inte lika roligt som jag trodde att göra bordet eftersom det skulle göras i så många steg men nu när det är färdigt är jag nöjd med resultatet i alla fall. 



5 kommentarer:

  1. Åh vad fint det blev! Hoppas du har haft en fin sommar och att allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt!! Jag blir imponerad av din "pysslighet" och hur du har tålamod att slutföra alla projekt!! :)

    Hoppas allt är bra med dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack tack, snälla ni är :)

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blev! Jag är imponerad :)

    SvaraRadera