onsdag 14 september 2011

Fjärilar i magen

Blev ingen boxning för mig idag heller. Måste medge att jag inte känner för det så ofta när Linus inte ska dit eftersom det blir roligare när han är med men känner mig också lite hängig just nu. Tror Linus sjukdom från förra veckan kan vara på gång. Typiskt om sådant är fallet.

I morgon får ni hålla tummarna för mig. För då ska jag ta tåget in till Stockholm och gå på möte angående ett möjligt vikariejobb. Sitter och laddar i detta nu med små fjärilar i magen.

Ringde och frågade om jobb på Skogaholm inför helgen idag också och jag ska dit för att jobba natt i morgon sen fanns det stora möjligheter för att det också kunde dyka upp något under helgen. Vilket jag verkligen hoppas på eftersom vi ska åka hem nästa helg och då kan jag ju inte jobba.

Nu ska jag sätta mig ner med min stickning och se på Bonde söker fru för att lugna nerverna lite.
God kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar