fredag 16 september 2011

Dagens tips!

Sisådär en gång i månaden vid en viss tidpunkt tar jag fram min värmedyna, knaprar några Ipren och bäddar ner mig i sängen för att försöka lindra magvärken. Då brukar det också släppa men det blir lite jobbigare när jag ska iväg någonstans och inte kan gå runt med värmedynan. Men så läste jag i veckan om Voltarens värmeplåster som jag också köpte i förrgår för att testa. När jag jobbade natt i natt så gjorde jag första testrundan och det funkade väldigt bra! Plåstret satt kvar hela natten och gav en skön värme åt ryggen som också löste upp det onda i magen. På förpackningen står det att det också kan användas för ond nacke eller stelhet.

Dagens tips blir därför Voltarens värmeplåster! Ett paket innehållandes två plåster kostar 49 riksdaler. Kanske lite dyrt för bara två stycken men är värt det om det kan lindra magvärken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar