tisdag 12 oktober 2010

storsäljare!

Har jag berättat att jag är en stor säljare på Tradera?! Jo faktiskt så har jag fått in hela 3kr gånger 5 plagg. Det ni...15 kronor är inte fy skam.
Skämt å sido så har jag lagt ner det här med Tradera försäljning. Jag tror jag återkommer med försäljningar först när jag hittar något av värde att sälja. Men det har ändå varit kul att testa och se att det faktiskt funkar, folk betalar i tid och svarar på mail. Så nu är jag kanske inte lika försiktig med att själv köpa något där.

Ikväll spelar Sverige fotboll så det ska jag kolla på tänkte jag. Jag brukar oftast tröttna mot slutet så vi får se hur det går idag. Annars skulle jag behöva plugga lite så ska försöka med det fram tills matchen börjar tänkte jag.

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar