söndag 3 oktober 2010

helgen i karlstad

Hejsan!

I helgen har jag befunnit mig i Karlstad. Alltid lika kul att komma hem och speciellt den här gången när släkten kom på kalas. Jag fick lite presenter också: pengar, makeup-remover och dagkräm från märket Emma S, blomma och vin. Är helnöjd! På kvällen efter kalaset gick jag, Emelie och Linus på hockey; Färjestad-Modo. Ingen höjdarmatch direkt men det är ändå kul att vara där. Idag hade vi dejt med Josse på IKEA där vi inhandlade lite olika saker dock inget intressant. Himlans billig fika var det i alla fall plus att vi såg Björn Starrin från bröllopsfotografen :)

Imorgon är det skoldags igen och enligt schemat ska vi hålla på tills fem :S mindre rolig dag! På kvällen är det ju innebandy men jag funderar på att hoppa över det efter förra veckans besvikelse. Det var inga roliga som var med och spelade, det var såna där som aldrig passade bollen förutom till dem de kände. Så tror som sagt att jag hoppar det imorn och får se om jag spelar måndagen efter det istället. Har lite att greja med här hemma också känner jag efter en helg borta.

Nu ska jag kolla på inspelat avsnitt av Ensam mamma söker innan det är dags för nattinatti.
Hoppas ni får en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar