fredag 29 oktober 2010

Sjuk som ett barn

God eftermiddag.

Jahapp då har jag blivit sjuk. Igår gick det kalla ilningar genom hela kroppen hela dagen och mot kvällen växlade det mellan värmeböljor och kalla ilningar. Halsen känns tjock och det är tungt i huvudet. Jag blir som ett barn när jag är sjuk. Började till och med grina en kort stund för jag tycker det är så oskönt att vara sjuk och jag tycker synd om mig själv. Idag känns det däremot lite bättre, nu känns det som att en rejäl förkylning är på väg. Så det var väl det som höll på att bryta ut igår antar jag. Sådär nu ska jag sluta och prata om min sjukdomssituation.
Men det positiva med att vara sjuk är att man blir lite servad. Som nu till exempel väntar jag på att Linus ska komma hem med hamburgare :) Som sagt jag blir som ett barn när jag är sjuk.

Lyssnar annars just nu på en spotifylista med Chuck Berry, Little Richard, Ray Charles, Frank Sinatra och Louis Armstrong. Det riktigt rycker i kroppen när man lyssnar på deras låtar, verkligen jätte bra! :)

Hoppas ni får en trevlig kväll och helg. Nu ska jag lyssna vidare på Chuck och grabbarna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar