fredag 15 oktober 2010

Då har ännu en vecka gått. En vecka med träning, pluggande och ja det var väl det.
Imorgon har vi bjudit hit lite folk på förfest och efter det ska vi förhoppningsvis ut. Det var jätte länge sedan jag var ute så det ska bli skoj. Testade precis att göra min egen sourz. Sånt som man har i drinken. Det var tips från en tidning och jag tänkte; varför inte testa. Imorgon ska jag blanda det med sprit, sprite och mixade jordgubbar. Hoppas det blir smarrigt! :)

Just nu är jag super hungrig. Linus är och tränar så vi ska inte äta förrens han kommer hem och det blir väl om en timme eller nåt. Risken är stor att jag kommer äta slut på twister påsen innan dess. Ikväll ska jag laga bakad potatis med hemmagjord skegenröra samt oliver och kronärtskocka från deli disken och vitlöksbröd.

Annars ska jag ta och plugga i helgen tänkte jag. Skriva på förstudien till c-uppsatsen som typ aldrig tar slut och även jobba på min pls. Pls:en kommer jag nog plåga några av er läsare med sen när den är klar. Vill ha lite kommentarer på den :)

Vad ska ni hitta på i helgen?
Kram

En musikvideo med en artist som heter Ardis. Jag minns att jag hade en skiva med henne när jag var liten som jag lyssnade mycket på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar