fredag 8 oktober 2010

röda vinet

Då har jag städat inför helgen. SKÖNT!

Den här helgen kommer inte bli nåt vidare spännande då jag måste plugga en massa. Komma i kapp och förhoppningsvis göra färdigt en uppgift. Men i eftermiddag/kväll tänker jag inte göra nåt som har med plugg att göra.

Vi pratade på att åka till Tuna Park jag och Linus. Jag skulle vilja titta på nya kuddar till soffan i höstiga färger och en kameraväska. Min stackars kamera har förvaras i en tygkasse vilket kanske inte är det optimala precis.

Ikväll står det pizza a´la Leila på menyn och kanske ett glas rött. jag har ju projekt "lära mig dricka röd vin" på gång. Förra helgen fick jag en flaska av min kusin som jag funderade att smaka på :) Kan tillägga att det här projektet inte pågår varje dag utan snarare på helgen och det handlar om ett glas under en hel kväll. Det går sakta! Men när jag väl har lärt mig kanske jag sveper en flaska på en kväll för att det är så gott :) Den som överlever får se.

Hoppas ni får en trevlig helg!
Linda!

3 kommentarer:

  1. Haha, när du lärt dig dricka rödvin kan du hålla kurs för oss yngre (läs:mig) så att vi också får lära oss. Kanske blir prov när vi kommer och hälsar på? Du och Em får dela på en flaska så får väl jag låtsas med ett glas svartvinbärssaft =P

    SvaraRadera
  2. Haha ja det var en idé. Skulle behöva lite mindre övningsflaskor tror jag för igår till exempel drack jag ju ett glas typ å nu kommer resten av flaska bli dålig. Om jag inte dricker upp allt ikväll vill säga :P

    SvaraRadera
  3. Ja, eller så får du helt enkelt öva med ett glas om dagen ;)

    SvaraRadera