söndag 26 april 2009

fin dag

Igår var en sån där härlig dag där det kändes som man bara gled runt...¨På morgonen gjorde jag ett städryck, skönt att få det gjort tänkte jag! Sen hörde jag av mig till Vanja och hörde om hon ville med ut i parken utanför mig och sola. Jag gick utt och hon kom lite senare...solen bara stekte!! :) Sen kom hon och vi satt och pratade en stund innan vi gick bort till systemet och köpte på oss lite öl och en vinflaska. Sen gick vi till mig och jag lagade lite mat åt oss. Jag förstår inte, men när jag ska laga mat åt någon annan och den sitter och kollar på så blir inte maten allas lika god som den brukar bli när jag gör bara till mig själv. Jag glömmer att krydda och det blir överkokt osv...menmen det gick ner ialla fall :P
Sen satt vi och drack öl, martini med fruktsoda och mozart likör (det smakar som smält choklad med lite sting :P mmmumma) och pratade om allt möjligt.

En riktigt härlig dag och jag somnade fort sen när jag hade lagt mig.

Nu har jag precis käkat frukost och funderar på att ta mig en rask promenad eller spring runda och sen borde jag nog läsa lite i kursböckerna och försöka skriva lite mer på arbetet.

*'*'*hoppas ni får en fin dag i den strålande solen*'*'*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar