söndag 12 april 2009

PÅSKLOVET

Detta är mitt Påsklov i bilder. Bilderna går inte riktigt i tidsordning men jag hoppas det inte är allt för rörigt att hänga med :P
Igår gick vi ut. Först var vi hos Sofie där det bjöds på ost och kex och sen gick vi till Ankan. En mysig kväll tillsammans med gamla vänner.Frankrike-inspirerat tilltugg och vin hos Sofi

Lisa testar sin nya Jojo


...liksom Emma. Jojosarna fick de i födelsedagspresent :)

Jag i min fynd klänning :P

Hela gänget


Igår hade jag, Jeja och Emelie en liten lunch date. Jeja som har flyttat till Norge var det ett tag jag såg sen sist. Vi satte på Wayens (nummer ett) uteservering och spanade på folk. Härligt!

Jeja
Emelie




Jag


I fredags bjöd Emma på fika. Det bjöds på kladdkaka, chokladkakor och godis och roliga samtal.
Josse och Sofi på fika hos Emma


Påskens blommor


Det bjöds på smaskig fika hos Emma, mums

Lisa, Matilda och Emma myser i soffan

I torsdags var det återförening som gällde. Vi möttes upp på Wayens för att ta en fika. Mysigt att se alla igen!
Emma och Matilda


Lisa och Sofi

Matilda, Jag och Johanna

Smile! Frida, Emma, Lisa och Sofie



Våren är här och man kan sitta på balkongen

I fredags var det påskmiddag med farmor, mormor och morfar.
Farmor och pappa


Morfar, Mormor och Jag

Den goda påsk-kakan (läg märke till de tjusiga kycklingarna runt om)

Direkt efter att jag kom till Karlstad förra lördagen åkte vi på kalas hos min moster. Dit kom också min mormor och morfar, min kusin, hans fru och deras dotter och Bengt.
Sunniva, Henrik och Victoria



Det här var mitt påsklov. Det var en väldigt mysig vecka och det känns som jag har varit igång hela tiden, träffat folk, fikat och gått på kalajs. och jag gillart!

Imorgon bär det av till Eskilstuna igen med mamma och pappa. Vi ska ta en sväng in på IKEA innan också för jag vill ha lite nya kuddar till vardagsrummet. Som en liten avrundning på veckan ska jag ta mig en promenix med Jeja nu.

Tack för en fin vecka :) pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar