torsdag 23 april 2009

Glimtar**

jag känner mig stressad...
jag känner att jag har tappat min motivation för skolan trots att det bara är en uppgift kvar. idag har jag suttit och skrivit början på arbetet så imorgon ska jag berätta kortfattat vilket case jag har valt att arbeta med. Det jag känner är att det finns så mycket att göra som är mycket roligare än att sitta och skriva och läsa. Så just nu håller jag på att skjuta upp viktiga saker jag måste göra, något som gör mig väldigt stressad. Det är dags att ruska upp sig nu!!
Som tur är åker jag till Göteborg på onsdag så då får jag en lite paus och helgen efter det kommer emelie och anna på besök :)
Imorgon ska jag på vinprovning och homeparty med några i klassen...på lördag ska jag umgås med Vanja. blir en bra helg detta har jag en känsla av!

Tur att det finns små glimtar att se framemot...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar