tisdag 22 december 2009

K-d

Då var jag hemma i karlstad.
Sitter just nu och väntar på räkgryta som magen kurrar för fullt efter.

Sen ska jag hem till Emma. Ska blir skoj att ses igen :)

Nu drar det ihop sig till julafton :) Känns lite konstigt tycker jag. Vet inte riktigt om jag fullt har fått den där julkänslan ännu men det kommer kanske med att vi ska klä granen imorgon.
Vi hade minijulafton hemma i Eskilstuna igår. Jag fick en parfym från bodyshop LOVE ETC... heter den, super god! Fick ett smyckesskrin också som jag kan få plats med alla mina smycken i som just nu ligger i högar i små papperslådor. Jag fick också en dataväska som jag önskade mig som tyvärr var för lite för min dator. Det blev jag lite irriterad över eftersom det stod att den skulle passa till den storleken och jag tycker den är såå snygg. Menmen.
Jätte nöjd över mina julklappar ialla fall :)


Nu var det tydligen mat. Mmmmummma

Puss och kram

1 kommentar:

  1. åh låter som en bra blandning av julklappar. Vad synd att väskan var för liten sånt blir man så irriterad över :P puss o kram

    SvaraRadera