tisdag 29 december 2009

Babbel

Just nu sitter jag i ett varmt fotbad...mmm så skönt :)
Imorgon är sista dagen på jullovet här hemma. Då kommer min kusin från Norge med fru och dotter. Som jag har längtat!

På nyårsafton åker jag tillbaka till Eskilstuna för nyårsfirande. Ska bli kul att komma tillbaka. Jag ser framemot en fin vår med en förhoppningsvis nytapetserad lägenhet där vi kan börja inreda på riktigt. Längtar verkligen!

Har köpt en ny plattång också, det blev en Remington till slut. Det föll på att man fick en väska med vilket man inte fick till GA.MA tången. Så jag hoppas verkligen att jag har gjort ett bra köp.

Det vart kanske inte så matnyttigt inlägg den här gången mest vad jag har gjort idag. Menmen så kan det vara ibland. Dålig fantasi kanske det kallas.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar