söndag 20 december 2009

Jullovet är här!

Sådär då var det Personliga PM:et inskickat. Skönt! var ordet.
Detta betyder att jag offesiellt har skaffat mig jullov från och med denna stund.


Ikväll ska vi steka hamburgare och kolla på film så lite fira blir det :P Det är bäst med hemmagjorda hamburgare. Jag gillar mina tunna. Hur gillar du dina? :)

Igår hade jag det riktigt skönt. Jag var nämligen på SPA och fick en ansiktsbehandling och en helkroppsmassage. Ljuvligt! Det är något som alla borde unna sig då och då. Jag ska nog börja önska mig det varje födelsedag hedanefter och göra julmassagen till en tradition. Gör det du med vettja!

Jag åker hemåt med 8.09 tåget på tisdag så imorgon ska vi ha mini julafton här hemma. Vi ska köpa rökt lax med hjortronsås och potatis plust ost och kex bricka. Kan tro att det blir riktigt mysigt :)

Nu ska jag kolla hur mycket jag har gjort på min mormorsfilt med mormorsrutor. Känns lite som ett evighetsprojekt men den kommer bli finfin sen när den är färdig. Det kanske blir en såndär sak som kan gå i generationer, jag ger den till mina barn som ger den till sina, ja ni fattar. Det hade varit något det :P

Ha det nu så bra! Själv ska jag koppla av ordentligt :)








2 kommentarer:

  1. mysigt med två julaftnar :) Massage vore inte fel, tror inte det finns något bättre än när man bara ligger där och blir ompysslad. Hörs när du är hemma :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad skönt det låter med ledigt och snart jul! Hoppas lillejulafton blir mysig! God jul-kram från Anna

    SvaraRadera