lördag 26 december 2009

Annandagen

Igår träffades vi ett gäng hemma hos Johanna för spelkväll och utgång. Det var riktigt trevligt och kul att alla kunde samlas igen.

Idag hade jag tänkt åka ner på stan men neej det orkades inte med. Känner inte för att trängas med en massa folk. Imorgon ska jag och mamma till IKEA istället så jag får min beskärda del utav trängslet och reamannin.

I eftermiddag ska jag, emelie och jeja ses. Ska föreslå en promenix i snölandskapet, hoppas de nappar på det. Mest av allt just nu skulle jag vilja ha snöbollskrig eller åka pulka. Man borde utnyttja det här vädret mer tycker jag.

Nu ska jag fortsätta lite på min virkning. Känner för att pyssla en massa men det enda jag har är min virkning. Hm får försöka lösa detta på nåt sätt :P

Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar