måndag 7 september 2009

Ny vecka

Då var det måndag igen. Men som tur är har jag alltid ledigt på måndagar så helgen blir extra lång :) känns väldigt skönt!
I fredags firades min kompis 25-årsdag med förfest på Vakteln (studentboende) och sen utgång på Kåren. Det var en riktigt lyckad kväll :)

I lördags satt jag alene i min lägenhet på kvällen och kollade på filmer (Linus hade "korvkväll"=killkväll), Nina Frisk och Stockolm Boogie som gick på tv:n. Den sist nämnda filmen gillar jag väldigt mycket och den första var också ganska bra. Till dessa filmer åt jag popcorn och glass (tillsammans alltså. som vi gjorde hemma när jag var liten, väldigt gott faktiskt. Salt tillsammans med sött) och för att göra det litelite nyttigt åt jag honungsmelon också.

Igår åkte vi till Tuna park och fixade lite grejer senare satte jag mig med min rituppgift och läste färdigt ett kapitel i ett häfte. Det var jag nöjd med!

Idag är det fullspäckat schema så blir lite stressad när jag sitter här vid datorn och toden rinner iväg. Ska åka och handla, tvätta, ta kort för min karta och rita färdigt den, läsa ett till kapitel i häftet inför imorn, träna, min tur att fixa mat ikväll. Så jag tror att dagen kommer rulla på idag med :)
Till helgen fyller Linus år så present måste fixas färdigt till på lördag men det gör jag nog på onsdag. Så i helgen blir det kalas i dagarna tre, Fredag ska jag fira honom, lördag fest, söndag släktkalas. Ser jag fram emot!
Ha nu en bra dag allihop. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar