tisdag 29 september 2009

min födelsedag

Sådär då var födelsedagen över för det här året. Det har varit en väldigt bra födelsedag. I lördags hade jag fest hemma hos mig (bilder kommer senare) och det blev riktigt lyckat. Hade karlstadsfolk hemma hela helgen också och ojoj vad roligt vi hade. Många många skratt så magen har fått tränat rejält. Det är något speciellt när vi ses.

Igår fyllde jag ju år. Jag var tvungen att göra klart en plansch som vi hade som hemuppgift till idag så det gjorde jag. Till lunchen gick jag och Alicia och åt sushi, mums. Jag har längtat efter det! Sen på kvällen ringde Linus och sa att jag skulle göra mig iordning och komma över till honom. Där fick jag presenter; presentkort på spa och tre halsbandssmycken. Jätte fint var det! Sedan bjöd han mig på restaurang. Det var en jätte mysigt kväll.

Nu ska jag göra mig iordning för skolan men jag ville bara tacka alla som har tillbringat min födelsedag med mig, Tack!

Puss och Kram

1 kommentar:

  1. Bilder, bilder, bilder!! Känn absolut ingen press på att lägga in bilder från lördagen =P Men hoppas du har återhämtat dig från helgen (både psykiskt och fysiskt) och att det går bra i skolan, trots att det är mycket! Puss och kram

    SvaraRadera