fredag 4 februari 2011

Planer för helgen

Sådär då var det nystädat inför helgen, gött!

Den här helgen kan man säga kommer präglas av hockey. Ikväll ska nämligen Linus spela företagshockey och det tänkte jag gå och titta på. Vad jag vet så är inte alla super vana vid skridskor och klubba så det kanske blir bambi på hal is vilket skulle göra det ännu roligare att vara publik. På söndag är det min brors tur att spela lite mer "seriös-hockey". Så då ska vi bege oss till Norrköping för att titta på när Vita hästen travar fram på isen. Mamma och pappa ska dit också så det ska bli kul att få träffa dem.

Jag ska också hinna få mig lite träning, närmare bestämt KI-balans. Tror att det ska vara någon slags yoga men är inte helt säker så det kan ska bli spännande. Men innan träningen ska jag tvätta och försöka få nåt gjort med mina skoluppgifter.

Har ni förresten hört J.LO och Pitbulls nya låt? jag gillar den i alla fall så här kan ni få en provlyssning.



Hoppas ni får en bra helg!

1 kommentar:

  1. haha är det lambadatoner jag hör, då måste man ju bara tycka om denna låt ;)

    SvaraRadera