söndag 20 februari 2011

Intresseklubben antecknar

I två veckor framöver ska vi vara hund och katt vakt. Vilket innebär lite rutiner eftersom Mitzy (hunden) är van att äta och gå ut speciella tider. Och man vill inte rucka på rutinerna. Så om någon timme är det dags för dagens långpromenad. Något som även är bra för mig och Linus. Jag behöver börja röra på mig efter en tids förkylning!

Jag har funderingar på att börja söka till Beckmans i Stockholm och i morgon har de öppet hus där som jag tänkte gå på. Dock så åker jag själv men så får det bli. Det ska i alla fall bli spännande att se hur det ser ut där och hur dem jobbar.

På fredag är det slutredovisning på en av kurserna jag läser just nu så då ska branschanalysen in. Därför ska jag sitta under den här veckan och försöka få ihop en snygg layout på arbetet.

Ja det är väl ungefär så min vecka kommer att se ut. Funderar på att baka något gott idag också. Får fundera lite på vad det kan vara. Hoppas ni får en bra söndag!

1 kommentar:

  1. Vad modigt av dig att åka själv till Stockholm och kika på skolan!
    Själv har jag (för första gången denna säsongen) haft lektioner idag, och jag känner redan nu träningsvärken i mina vader (har dessutom lagt på ett tjockt lager tigerbalsam).
    Ha det så kul med hundvaktandet och om ni behöver avlösning vet du var jag finns ;)
    KRAM

    SvaraRadera